Mijn Inkomen
Als u een uitkering krijgt van ons, dan kunt u op ‘Mijn Inkomen’ gegevens over uw uitkering bekijken en aanvullen. U kunt hier uw uitkering, vakantiedagen, uitbetaling en jaaropgave bekijken en downloaden.
Vraag dan uw DigiD aan bij de Rijksoverheid. Het aanvragen en activeren van uw DigiD duurt ongeveer 3 werkdagen.
Krijgt u naast uw uitkering ook geld voor werk? Dan geeft u dit elke maand aan ons door. U doet dit online door op ‘Mijn Inkomen’ te kiezen voor ‘Uw inkomsten controleren’.
Bewijsstukken aanleveren
Bewijsstukken levert u digitaal aan. Heeft u hier hulp bij nodig? Vraag dan familie of een kennis om hulp. Of maak een afspraak met de vrijwilligers van de brievenhulp.
Vul in ‘Mijn Inkomen’ bij ‘persoonlijke gegevens’ uw e-mailadres in. U ontvangt dan een ontvangstbevestiging vanuit ‘Mijn Inkomen’ op uw e-mailadres. Is dit veld leeg, dan kan het systeem u geen berichten toesturen. U moet dan elke maand zelf controleren of er nieuwe berichten zijn door in te loggen op ‘Mijn Inkomen’.
Voor meer informatie of hulp belt u 0547 – 85 85 85. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 13.00 uur.